sunnuntai 21. marraskuuta 2010

Iglun avajaiseeet!!!!

Heipsuti keipsun!
Tänään se tapahtui..siis tänään on..:IGLUN AVAJAISET!!!
Oiceee! ;D
Heh.No,mä tapasin siellä monta mun kamua,ja monta mun bloggarikamua! :)
Mm.Kissafani,musi,balettipanda..ja JENNY2000! :D
Mä oon aina halunnu tavata hänet,ja anskumurun!Ja nyt toinen tapaaminen on tullut täyteen! :)
Mutta harmi kun kadotin hänet.. :(
Jos näet tän Jenny,niin kun meidän piti mennä kidspandaan,nii arvaas,mulla ei ollu sitä ;o

Tyhmää : / No,kai me joskus vielä näemme :)


No,mulla on nyt jo 12.lukijaa :D Edistystä!!! ;)
No,sitten,sain anskumurulta luvan matkia hänen ideaa,joulukalenteria,nyt mä oon tehny vasta ekan luukun *nielaus* Tulee kiire :D Joten töpinää töppösiin! ;)
Ääh..mikä mun konees nyt on vikaa? Se ei anna laittaa näitä kuvia ollenkaan >: /
No...joskus toiste sitten lisään ne tähän postaukseen(linnkkeinä oisko?) :D

No suosittelen menemistä sinne bailuihin,mutta siellä on hauskempaa kun on vähemmän ruuhkaisilla servereillä :D Ainaki musta :)
No,ei tullu mitään pitkää postausta,mutta ei kai haittaa???

No,moro,hyvät päivän jatkot! <3 :)

2 kommenttia:

  1. Tein uudn yliksen! ;D Hirvee!Kauheen ruma! c(x
    Pitäs vaihtaa katan tekemä takas ;)

    VastaaPoista
  2. Kiva kun tavattiin!Mut en kyl kuullu mitään mitä sanoit xDMun kone jummas(Kuten kuulit)ja sit puhekuplat peitty kun kaikki puhu:/Muuten joulukalenteri ei ollu vain anskun idea,esim.minä ja lovelynatalia ilmotettiin ideasta aikaisemmin

    VastaaPoista