perjantai 5. marraskuuta 2010

Kaikenlaisia uutisia :D

Heisunkeissun pandat! :) Täällä taas...ja näin aikaisin..kuumeen takia :/
Nooo....Oletteko jo käyneet panfussa tänään?
Mä oon,ja aika ihmeissäni olin,kun saavuin kaupunkiin :D Pandojen yläpuolella oli noppia,kirjoja,yms! :O
Päätin ottaa asiasta selvää! ;) Ja varmaan arvaatte,että huomasin näytön alareunassa sen ilmoitus...jutun :D
No,saavuin rannalle,ja Professori Bookworm mua siellä jo odotteli ;)


                       


Se kerto mulle,ja kertoo myös varmaan kaikille,että oli "yhdistänyt kaikkien pandojen päät" ;D
Kumma juttu... ;)
Mutta mä en kerro enenpää tästä,menkääs uteliaat pandat itse ottamaan selvää :)


Tänään myös tasokone ja yllätys/lahja kone toimi! :D

                           (<--lisäsin woobyn ihan huvin vuoks)


Mä pääsin tasolle..9! :D Juhuuu! ;) Mä oonkin vasta niin uusi panfussa tällä ukolla,mulla oli ennen toinen,jonka nimi oli...mikäs se ny oli! ;) Mutta unohin tunnukset ;/ Joten tein uuden ukon :)

Muistattekos,että tänään on nenäpäivä? :D


Musta tää nenäpäivä on ihan hyvä juttu! :)
Kamariakin kertoi siitä panfun blogissa! ;)

Mä sitten varmaan menen viikonlopulla sukulaisten luo! :)
Joten en EHKÄ kirjoita silloin.

Ei tästä nyt niin pitkää postausta tullut,mutta tulipahan edes joku. ;D

Teevee:LumitassuOmG

Ps: ;ooo Mulla on jo 6 lukijaa! :) <33 Kiitos oikein paljon kaikille lukijoilleni! ;)




2 kommenttia:

  1. Liityin blogisi lukijaksi=) Sulla on kiva blogiXD

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos! :) <!3 Ihanaa,mulla on jo 7.lukijaa!
    :D Kiitti hirveesti :D

    Teevee:LumitassuOmG

    VastaaPoista