torstai 16. joulukuuta 2010

Heipsun keipsun! :) (+ yllätyspahoittelu! ;o)

No Morooo! :) Sekä hyvää joulukuun 16.päivää! :)
I´m hier again! 
No..mä olen järkännyt teille pienoisen yllärin ;)
Se on nimeltään yllätyspahoitteluni... Sillä en ole pikiin aikoihin kijoittanut..
Mutta taas se sama inohttava syypää:KIIRE! :(

Mutta nyt tulee se ylläri. ;D
Se on adjekstiivi tarina! 
:D Mä ja mun kamut tehtiin sellainen tänää pikkujouluis.. :)
Ja siit tuli tosi hassu! :D
Eli tarviin teiltä niin monta adjektiivia(millainen jokin on?) kuin keksitte,sitten kerron tarinan,missä tietyissä kohdissa käytetään adjektiivejanne järjestyksessä! ;o
Siitä tulee tosi hassu! :D Mulla on se tarina jo valmiina,mut en kerro sitä,että ette voi sanoa mitään "sopivaa" adjektiivia ;)

Sitten panfun uudistuksiin:


Noi proffakorttien panda"hahmot" on muuttunu...
Ne on liian aikuismaisempia.. :(
Siis tyttöjen liian "naisellisia" ja poikien "miehisiä"! ;o


Mutta noi valmiit meikit on ihan kivat! :D
Mut nyt moikka! ;)




6 kommenttia:

  1. Ma kuulkaa tarttisin niitä adjektiiveja teiltä...

    VastaaPoista
  2. Juu... Ymmärrän idean. Tässä tulee:

    Raidallinen
    Pitkä
    Suuri
    Nopea
    Hassu
    Ohut
    Tylsä
    Hauska
    Onnellinen
    Värillinen
    Ruudullinen

    Tos nyt oli joitain... Toivottavasti riittää!

    VastaaPoista
  3. Me tehän joka vuosi koulussa semmone adjektiivitarina. No adjektiivejä. Outo, sininen, hauska, pörröinen, tyylikäs ja vaalea

    VastaaPoista
  4. Kiitos adjektiiveistanne kovasti! <33 :D

    VastaaPoista