sunnuntai 28. marraskuuta 2010

Marraskuun bloggarit valittu! + Muutakin asiaa :)

                                                


Mooi kaikki pikkupandat! :)
Jo kai tiiätte et Marraskuun bloggarit on valittuuu!!!??
Ja keitä he ovat?
He ovat....

Jadetaaar ja HannahMontana!!!!


Onneeeaaa! :) Tässä linkit heidän blogeihinsa:
Jadettaren ruurenmoinen ja ihana blogi! Tikkarinsa ansainnut <3 :)
HannahMontanan ihana ja Taianomainen blogi jossa on aina kaikkea hauskaa ;)

Siis aivan mahtavat valinnat Ella & Max! :)
Aivan mahtavat! :) Oikeat tikkareiden kantajat! ;)
Mutta!..On tulossa vielä kolmaskin sellaisen tikkarin kantaja...
Mutta ei kukaan vielä tiedä että kuka hän mahtaa olla! ;o
Kaikki pandat saavat kertoa mielipiteensä viikonpäästä!
Sillä silloin alkaa äänestys,kuka on kolmas marraskuun bloggari! ;D
Heh,kuulostaa aika hassulta,jos se kolmas marraskuun bloggari äänestetään/päätetään joulukuun puolella ;D
Heh.


Olin tänään panfussa,ja menin Igluun. :)


Lili on jo saanut joulukalneterin valmiiksi ;)
Ja Manny takan! :)

Noo..kuulin sitten joidenkin pandojen puhuvan jotain joulukuusesta ja linnan sisäpihasta..
Joten,minä neiti etsivä Lumitassu päättelin että joulukuusi olisi linnan sisäpihalla ;D
Ja siellähän se!


Kaunis kuin..kuin..kuin..kukkanen? xD
No juu,oikein kaunis :)
No tapasin siellä frekulinan  ja kaikkia muitakin pandoja,ja sain monta oikein ihanaa ja uutta ystävää :)
Ja eräs oli oikein erityinen! :)
Hän on Ammy_Rose! :)


Oikein ihana ja kiltti panda! :)
Hän kehuikin blogianikin ;D
Ja hän oli ihan oikeastikkin lukenut tätä! :D
Sanoi mm. näin:"Kiva kun sait sen suoritettua tehtävän salaperäinen puhelu!" (sekä)
"Sä olit hieno siinä puvussa jonka sait siitä tehtävästä."
:D Kyllä hän vaan oli lukenut blogiani ;)
Ja minä nauroin kyllä kun hän sanoi näin:"Mäkin suoritan tehtävää,mutta arvaa mitä tehtävää? Salaperäistä puhelua!" :D Kyllä mä sit nauroin ;)

Hän kysyi apuani siinä tehtävässä ja autoin ja menimme talleille ja hän teki sitä siihen asti kunnea piti odottaa huomiseen ;)
Olimme sitten siellä linnansisäpihalla ja siellä soi ihana joulu-musiikki :)



Menimme sitten sieltä mun majaan.





Ja mukaamme terttui panda nimeltään jony
Olimme siellä ja jutustelimme..
Kunnes mun piti lähtee..

No,siinä oli mun päivän tapahtumisat ;D

No,moikka nyt! :)
Hyviä illanjatkoja :)







4 kommenttia:

  1. Moi!On kivaa olla mukana kuvass!Se oli mun eka kerta!XD!

    VastaaPoista
  2. Moi!Ootko viel mun blogin lukiana?Oisin itse mut en voinu, emt miks.

    VastaaPoista
  3. Moi kivaa muuten kun säkin pääsit listalle ja niin mäkin xDD,vaikka en oo kommannu tänne sun blogiin paljon niin oon kuitenkin käynyt täällä aina silloin tällöin :)

    VastaaPoista
  4. No moi Frekulina! <33 ;)
    Juu,tasi olla ka kerta mun blogis! ;D

    Oonhan mä sn blogin lukijana vielä Jenny! :)
    Sulla on kuule niiiin ihana blogi :)
    Oisippa sää ollu kuukauden bloggari..

    JUU!Aika hurjaa,vai mitä Musi! ;)
    Kiva kun käyt ;)

    Teevee:LumitassuOmG

    VastaaPoista