torstai 18. marraskuuta 2010

Kisan vottaja!!! ;)

Päivää pandapulleroiset! :D 
Olen tänäänkin kipee,ja oon menettänyt ääneni! ;D
O.o Hassua(mutta silti puhuminen tekee kipeää..)kun yrittää puhua,niin kuuluu vain ihan pikkaisen jotai vingahduksia ;D Eikä musta saa selvää "erkkikään" ;)
Heh. Mutta nyt aivaan toiseen juttuun! :) ♥ 
Eli kisan voittajaan....

anskumuruun!  ;) Onnea hänelle! :)


anskumuru kirjoitti...

Lumppis, Tassuliini, LumiOmG, Lumikki, Luttis, Lumitassukka ;D

Joo älä kysy xD Lempinimien vääntely on kivaa c(:


 :) onnea hänelle! :)
Hänellä oli tosi kekseliäät lempparinimet! :) Kiitos hänelle,ja tietenkin kaikille muillekkin osallistujille! :D

No...Kisan palkintona on haastattelu,ja jokin pikku yllätys.. ;D
:
:D Kuten huomaatte,olin luvannut haastattelun,ja jonkun "pikku yllätyksen"! ;)
Ja nythän mä kerroin teille kisan voittajan,joten...voin siis kertoa,mikä se yllätys on! ;)

Se ei ole kuva,se ei ole ihan mikä vaan,vaan se on....runo! :)
Eli kun mä tykkään runoilla,ja oonkin voittanut mun koulus pokaalin parhaan runon tekemisessä :O
Joten..."runoilen" teille tässäyhden runon,joka on anskumurulle ♥ 

anskumurulle:

anskumuru:
anskumuru,olet panda. Panda,joka osaa pitää jalat kiinni maassa,
mutta myös päästä pilvien yläpuolelle unelmoimaan.

Saan kätes ystävyyden otteeseen..
Jaksatko mua vielä ensi kevääseen? ( ;D

Olet ystävä kallis..
Se yksi ja oikea johon tahdon ystävystyä.
Olet minulle,monelle muullekkin oikein ihana ystävä...
Tahtoisin sinua siitä kiittää,rakas ystävä...

...toivon,että pidät tätä runoa hienona! :) ♥ Ja pidät siitä! :)
Siinä ei nyt ollutkaan paljon sellaisia "riimipareja"..
Mutta eihän monnessakaan runossa ole ;D

(ansku saa kopioida tuon,koska se oli vartavasten hänelle kyhätty :)

Sitten ansku kun tavataan,ja jos sulla on aikaa,niin voisitko tulla haastateltavaks? :D

************************************************************

Ja nyt hieman muusta asiasta! ;)
Eli oon lisänny blogiini tollaisen säännöt-sivupalkin :)
Ja sitten arvatkaas,mulla on...11.LUKIJAAA! Heh.. :)

Ootteko jo käyny tänään kantamassa Mannylle jääpalasen?
Mä kävin,ja tassuni ovat vieläkin ihan kohmeessa ;D

Nyt meen lämpimään kylpyyn,joten moikka! :)

Teevee:lumitassuOmG/Lumppis/Tassuliini/LumiOmG/Lumikki/Luttis/Lumitassukka :D

Ps:Voitte nyt kutsua mua noilla lempinimillä ;D



7 kommenttia:

  1. ________________••••••••••••••_________________••••••••••••••______________
    _______________••••••••••••••••_______________••••••••••••••••______________
    ______________••••••••••••••••••_____________•••••••••••••••••••______________
    _______________••••••••••••••••_______________••••••••••••••••_________________
    ________________••••••••••••••_________________••••••••••••••__________________
    _________________••••••••••••___________________••••••••••••___________________
    _____•_____________••••••••••_____________________•••••••••____________•_________
    ______••___________________________________________________________••___________
    _______•••_______________________________________________________•••______________
    _________••••__________________________________________________••••________________
    __________•••••______________________________________________•••••_________________
    ____________••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••___________________
    _____________••_______________________________________________••_____________________
    _____________•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••_______________________

    VastaaPoista
  2. Öm sopisko jos tavattais huomen tai sunnutaina?Vaikka klo 14 bollywoodis viidakossa?Bollywood ei yleensä oo täynnä.Tai sano jos ei sovi

    VastaaPoista
  3. Mulle ei ainakaan sovi tänään(eli sun takoittamaa huomenta ;D),enkä oo varma sunnuntaistakaan,tavataan su-jos tavataan ;)

    VastaaPoista
  4. Ei mullekkaan tänään sovi.Tarkotin huomista(lauantaita)

    VastaaPoista
  5. aa.no ehkä se lauantai sopii :D
    No,jos tavataan,tavataanko vaikka siel bollywoodis
    joskus kahelta(14) ja kaupungin jäätelöbaaris? :D
    Jos siis sopii,tavataan sillo ;)

    VastaaPoista
  6. Nii,ilmoitan jos ei sovi :)
    Kays vaikka kattoo tän tekstin kommentit ennenku meet panfuun :)
    Ilmoita säkin jos et pääse ;D

    VastaaPoista
  7. baletti,sua ei oikee näkyny siel :(

    Olin siellä tasasta kymmenen yli saakka,eikä sua kuulunut! :o
    Miksi ei?

    VastaaPoista