maanantai 20. joulukuuta 2010

Adjektiivi tarina!

Olipa kerran Poku,raidallinen ja pitkä panda,joka asui suuressa Panfussa!
Hän omisti yhden nopean Bollyn ja kaksi hassua ja ohutta pokopetsiä! ;)
Kerran hän lähti tylsälle kävelylle,jossa tapasi Hauskan pandan nimeltään 
Onnellinen Anni.
Anni asui myös suuressa ja Värillisessä Panfussa ;)
Annin mielestä Poku oli Ruudullinen,koska hän käytti Outoa hattua!
Anni astui sinisen kukan päälle ja huusi hauskasti AI!
Pörröinen Poku torui Annia Tyylikkäästi!
Ja sitten  he lähtivät omiin vaaleihin koteihinsa.

Tuossapas tuollaista! :)

Mulla tää on loman eka päivä! ;oo
Jees! ;)
Mutta mun pitää siivota.. >:/
Eihän se ny oo reiluu,mut,MORO! :D






10 kommenttia:

  1. esimerkiksi mitkä kuvat..? ;0
    Teen Picnikillä :)
    Ja paintilla,sekä...Pizapilla :)

    VastaaPoista
  2. Hyvää joulu lumitaasulle ja kaikille muillekin jotka sattuvat lukemaan tän kommentin!

    VastaaPoista
  3. Lumitassu, missä olet? Miksi et postaile?

    VastaaPoista
  4. Huhuu, missäs olet? Postauksia ei ole kuulunut... yli kuukauteen?

    VastaaPoista
  5. Okei, oot siis lopannu. Surullista, sussa oli ainesta vaikka kuukauden bloggariks! :( Mutta jos haluat sen kaiken loppuvan, niin hyvä on, en estä. Joudut valitettavasti pois myös mun listalta, joten näkemisiin! Olisi ollut ihanaa, jos olisit jatkanut.
    Jade ♥

    VastaaPoista
  6. lumitassu oletko nuppu_

    VastaaPoista
  7. on! Lumitassu on minä! xD

    Ja kaikille lumitassun puolesta(j0oka siis olen minä):JUUJUU!BLOGI LOPATTU!

    VastaaPoista