perjantai 26. marraskuuta 2010

Hier again ;) (kulttis ;D

Heippati rallaa! ;)
Kuis on kultapandapäivä sujunut? :D
Mulla tosi mageesti :) Menin koulusta kotiin,sieltä mentiin kamun kaa pulkkamäkeen,jonka seurauksena taidan saada mustan silmän xD
Sitten olitiin siel jotai 2.tuntii,lähettii kotii,sitten mukaan tuli kaks kamuu,ja lähettiin kaupungille ;)
Sieltä kun aika just tultii..niin oon iha rättiväsyny... >.< 
Menin sit "hetkeks" levähtää,ja tulin koneelle :P
Aika tapahtumien täytteinen päivä :D
Ois vielä ehkä tarkoitus lähtee kamujen kaa hieman tuonne kylille jos jaksaa ;)
Katotaa ny.. ;D

Noo..näin tänään panfussa PandaPomon :) 
Sekä Chuchun,ja sain vielä ihan uuden mukavan kamun,nana9:in ;)
PandaPomo auttoi mua tehtävässä salaperäinen puhelu,ja sain sen tehtyä :D
Sain ihan mahtavan asuan,ja olen nyt neiti-etsivä LumitassuOmG ;D


No kyllä nyt jännittäää! <3 :D pian valitaan uusi kuukauden bloggari/bloggarit... ;D
Voiskohan mun olla mahollista olla se? :D
Empä tiiä -.-

Noo,nyt mun kaveri jo soitteleekin mua sinne kylille <33 ;D

Hellurei,ja hellät tunteet kaikille vaan ;)

                                                                             

2 kommenttia:

  1. Kiva=) Toivon et sä oisit ainakin yks kuukauden bloggareist:)

    VastaaPoista
  2. Kiitos! <3 :)
    Sullakin on niin upea blogi,et samoin ;)
    Jadetar olis kans hyvä yhdeks kuukauden bloggariks,ja perro9,sekä jenny2000..ääh,en osaa päättää xD

    VastaaPoista