torstai 11. marraskuuta 2010

Pyhän Martin päivä! :) + Muutakin asiaa! ;)

♥ Moi pandat! Mä en ookkaan vähään aikaan postaillut.. :( Syynä siihen ovat kokeet,ja harkat.. : /
Oikeesti....SoriSoriSoriSoriSoriJaVieläKerranSori! :( Mutta eikös se ole pääasia,että kirjoitan nyt? :D




Mutta nyt siihen panfu-asiaan! ;)

Tänään,torstaina 11.11.2010 On pyhän Martin päivä! :)




Ja oli semmoinen lyhtykulkue! :)  Ja kaikille jotka sytyttivät kaikki seitsemän lyhtyä,niin saivat yllätyksen,ja hyvän mielen! :) ♥ Lyhtykulkue päättyi tulivuorelle,jossa meitä odottelikin jo se yllätys ;) Nimittäin suuri hieno kokko,pyhän Martin kunniaksi. :) Mä en kylläkään mitään suurenmoista lahjaa odottanutkaan,mutta odotin järjestelyissä jotain ihan muuta...Olisi ollut mahtavaa,jos koko panfu ois ollu "pimeänä" ja kun ois sytyttänyt sen lyhdyn,niin se paikka ois valaistunu! :) Ois ollu kyllä tosi hienoo! ♥ :)

Ovatko jo monet tehneet isille isänpäivä kortit? :D Mä oon! ♥ Jos ette,kannattaa kiirehtiä,sillä isänpäivä on tämän viikon sunnuntaina 14.11.2010! ;)

Niin myös,teen (aika varmasti) huomenna kisan! ;o Voin vähän paljastaa..se liittyy lempinimiin.. :D Joten varautukaa kisaan joka liittyy joten kuten lempinimiin! ;)
Ja muutes,mä lupaan(joe en sitten kuole! ;o ;D)kirjoitta huomenna! :)
Eli varautukaa kisaan,ja ehkä johonkin muuhunkin! :D

Teevee:Lumitassu(OmG)nne! :)


4 kommenttia:

  1. Mitäs muuten harrastat, jos siis saa kysyä? ;D

    VastaaPoista
  2. Siis WoW! Miten osaat tehdä noin hienoja kuvia? Siis esim. poimia noita juttuja muista kuvista. Mitä ohjelmaa muuten käytät? Tosi hienoja noi kuvat, niinkuin toikin tossa yläpuolella:) Terveisin,
    Ihaileva Jadetar

    VastaaPoista
  3. anskumuru:Harrastan säbää/salibandya! ;) Oon harrastanu jo 2.vuotta ;o :D

    Jadetar: :) Oi kiitos! :) Noo..en oikeen tiiä,taito on kehittynyt! :D
    Mä kaytän sellaista ohjemlaa,joka löytyy netistä,sen nimi on piZap :D
    Ja picnik on mulle kans tuttu! :D Paintillakin aina joskus muokaan,ja mulla on kaiken moisia kvanmuokkausjuttuja,mutta en osaa oikeen käyttää kun ne on enkunkielisiä :D Tai siis osaan mä niitäkin käyttää,mutta en niin loistavasti kuitenkaan :D Kiitos viel ;)

    VastaaPoista
  4. nii,ja ansku,harrastan myös aikaajoin lenkkeilyä ;D Joskus koiran kans,joskus yksin ;)
    (naapureiden koiran <3 :)

    VastaaPoista