tiistai 16. marraskuuta 2010

Panfuun talvi! ;)


Muiksista! ;) Oon tänään kipee,joten kirjoitan siks jo ny..

Huomasitte varmaan tuon kirjeen tuossa ylhäällä?
Joo,se tuli mun sähkäriin,mun TOISELLE ukolle...Outoa,et se ei oo tullu tälle ukolle ;o
Mutta jokos luitte Panfun blogia? Siellä kerrottiin,että Manny on viidakossa,ja kertoo suunnitelmasta,mutta katsokaas,mitä suunnitelmaa hän minulle puhui ;D (Huom.ei puhu enään ;)


Aika outoo,siin ei lukenu mitää,muuta tollaasia,mut se puhu silti enkuks,ja sain siitä sen verran selvää,että hänelle pitää hakea jäätä maauimalasta,ja kun on sen tuonut,hän sanoo jotain:"Mahtavaa" tms..
Ja sitten käskee tulla huomenna hänen luokseen uudelleen ;o
Aika kummaa..


Mä sain sähkäriini myös viestin,et saisin olla kulttis kaks päivää ilmaiseks! :D
Aika jännää? ;D

Arvatkaa,mitä muuta olen ehkä aikeissa tehdä?
Tarinan,EHKÄ! Katsotaan miten aika ja "kunto" riittävät,kun on tässä hieman sairaana "eräs"! ;)

Ootteko jo huomannut mun uuden yläkuvan? :D
Eiks ookki hiano! <3 ;) Sen tekijä on Kataomg! :)
Hän on oikein hyvä kuvienmuokkaaja ;D

Nyt täytyy kyllä mennä ottaa yskänlääkettä YöK)

Teevee:LumitassuOmG

Ps:Muistakaa osallistuu kisaan,sinne pääsette tästä,voitte vielä tänään osallistuu,huomenna julkaisen voittajat ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti