keskiviikko 3. marraskuuta 2010

Professori Bookwormin Telepandia?

Hellöy pandapullat! <33 :D Tosta viime postauksesta ei ole pitkääkään aikaa,mutta oli nyt pakko kertoa teille,jotka eivät vielä tiedä,että Professori Bookworm on taas saanu aikaan hässäkkää jos jonkinlaista! ;o
Katsokaa kuvaa:


Mä olin aivan kummissani,kun majakasta sinkoili salamoita! :O
(aatelkaa jos olisin kirjoittanut:"...kun majakasta sinkoili salamia" xD)
Max ja Ellakin ovat tästä kertoneet blogissaan! ;o He olivat olleet koekaniineja!!!!! :O
Mitenköhän tässä tulee käymään...?...Noooh,ei voi muuta kuin odottaa... :/

No nyt toisenlaisiin juttuihin! ;)

Tänään mä oon lisännyt mun blogiin erinlaisia gadgetteja,on Kamarian ennustuksia,ja viikon muodikkainta pandaa..ajonkin lisätä vielä viikon pandan sinne ;)

Noooh...Mulla,reportteri LumitassuOmG:illa ei ollut muuta raportoitavaa ;)

Se on sit Moro!

8 kommenttia:

  1. Oletpas hyvä bloggari vaikka oletkin vasta aloittanut. Tästä tulee vielä ihan mahtava blogi.

    VastaaPoista
  2. Samaa mieltä kuin tytöt.Muuten olisikko blogini lukija?Sen osote on panfuseikkailu.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Kiitos Hannahmontanaa! :)
    Kiitos kun pistit lukijaks! :)
    Ja samat sanat anskumurulle,muutes,onnea ansku,kun voitit enkun panfussa vaatesuunnittelu kisan! :)

    Ja kiitos teillekki Nano Paris ja Nikke111! :)
    Ja niin,tottahan toki voin olla lukijasi! ;)

    Terkuin:LumitassuOmG ;)

    VastaaPoista
  4. Hellou LumtassuOmG! ;)
    Sullaon oikein lupaava blogi! Jatka samaa rataa! ;)
    Pistin muuten just lukijaks! :D

    <3:Nuppu

    VastaaPoista
  5. No Hellou Nuppu! :)
    kiitos kiitos! ;)
    Kivan kun luet mun blogia,mulla on jo NELJÄ lukijaa! :) Jee!

    teevee:LumitassuOmG

    VastaaPoista
  6. Kiva blogi!Sulla on näköjään 6 lukijaa!Kiva kun oot mun lukija :)Vaik tää onkin uus niin uskon et tää blogi tulee menestymään!

    VastaaPoista
  7. Kiitos balettipanda! :)
    Oho!Näyttää joo olevan! ;)
    Kiva kun oot mun lukija! <333
    Sulla on muuten oikein mainio blogi! :D

    Teevee:LumitassuOmG

    VastaaPoista